Liek k šťastiu

Vítam Vás pri mojom úplne prvom článku. Dúfam, že sa Vám bude článok páčiť. :)

Dnes sa cítim fantasticky. Som spokojná sama so sebou a mám chuť usmievať sa celý deň. Ale nie vždy som sa cítila tak ako dnes. Ešte pred rokom som bola nešťastná. Nebola som so sebou spokojná. Preto som si povedala, že by som mohla napísať článok kde Vám dám pár rád ako predísť smútku.

1. Koníčky

Každý jeden človek si potrebuje oddýchnuť od dennej rutiny. Ja som si našla záľubu v kreslení a fotení. Môžete mať záľubu v športe, písaní kníh, sledovaní seriálov, ale hlavné je to, že Vás to baví a dokážete si pri tom oddýchnuť.







2. Kamaráti

Pri všetkom tom zhone sa všetci chcú aspoň raz za týždeň porozprávať s  niekym na kom nám záleží.  Práve na to sú nám dobrý kamaráti. Pomáhajú nám pri rôznych rozhodnutiach a taktiež sú to ľudia na ktorých sa môžeme spoľahnúť a vieme, že nám vždy pomôžu.












3. Cvičenie

Áno, viem,že sa polovica začala smiať ale je to tak. Pri cvičení totiž vypúšťame enzým šťastia. Pre mňa nikdy nebolo cvičenie niečo na čo sa teším, no postupom času som začala meniť názor. Cítila som sa viac vyrovnane a šťastne. 

4. Denníček

Mať svoj vlastný denníček nemusí byť zlé. Každý deň si tam môžete nepísať a nakresliť čo chcete. Ja som si kúpila hrubší zošit a polepila a pokreslila som si ho rôznymi obrázkami a nálepkami. Môžete sa pri ozdobovaní denníka zabaviť aj celé hodiny.












5. Pozitívne myslenie

Nemali by ste myslieť len vy pozitívne, ale mali by pozitívne myslieť aj ľudia s ktorými sa stretávame každý deň

6. Verte v samú seba

Až keď si začneme dôverovať tak sa stávame šťastnými. Verte si vo všetkom a budete si život užívať.


Dúfam, že sa Vám článok páčil :) Je to môj prvý článok tak asi tam budú nejaké chyby:) Ak sa článkom inšpirujete tak budem rada:)
Instagram: _Katkacicm_

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky